FANDOM

ULEPSZONO na ZEBRĘ!
Naciśnij w żeby wykopać jedzenie!
Wskazówka: Kop w błocie na lepsze jedzenie!

Zebra to siódme lądowe zwierzęcie w mope.io. jest on równowartością do żołwia , wóła piżmowego i osioła.

TechnikalnieEdytuj

  • Ulepsza się z Jelenia , Meduzy i Renifera jeśli ma 4.2k xp
  • Ulepsza się na Geparda , Płaszczkę i Wilka jeśli ma 7.9k xp
  • Może chować się w Jaskiniach i wirach.
  • Może jeść każde zwierzę miejsze niż on, i jagody, jeżyny, plankton , gruszki , lilie , czerwone grzyby , krzak grybów i grzyby.
  • Może być zjedzona przez większe zwierzęta
  • Może kopać jedzenie kiedy klawisz W jest nacisnięty

WyglądEdytuj

Zebra ma biały korpus z 3 czarnymi pasami w kierunku tyłu, które mają kształt krzywych liniach , ma też mały ogon, czarny długi nos i włos na jego głowie .jego oczy są dalej wstecz na głowie niż większość innych zwierząt.

StrategiaEdytuj

Zebra, jak na razie, nie ma specjalnej zdolności. Oznacza to, że są bardzo podatne na swoich predatorów. Jednak na jasną stronę, jesteś również pierwszym zwierzęciem, które może jeść krzewy grzybów. Tak więc pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jeśli chcesz poziom wyżej jest znalezienie i jeść krzew grzybów. Dają dość dużo XP, a ponieważ wystarczy tylko kilka tysięcy XP ewoluować, wyrównanie byłoby łatwe, jeśli krzewy grzybów są obecne. Należy także unikać ciasnych miejscach z powodu swojej szybkości wzrostu.

GaleriaEdytuj

DrobnostkiEdytuj

  • Zebra wraz z kretem zostały dodane w aktualizacji 26 października 2016.
  • Pomimo tego, że stara wiadomość tak powiedziała, zebry nie mogą jeść lwów z powrotem w dzień. Zamiast tego współistniały.
    • Stara wiadomośc po ulepszeniu mówiła: "Ulepszono na Zebrę: Teraz możeż zjeść krzewy grzybów! Również zebry jedzą Lwy (HUH!)"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki