FANDOM

Ląd

Ląd jest pokryty zieloną trawą. Występują tam drzewa, oczka wodne, krzewy jagód, wzgórza, kamienie, jaskinie, dziury. Występuje tam takie jedzenie:

  • czerwone jagody
  • czarne jagody
  • brązowe grzyby
  • czerwone grzyby
  • gruszki
  • banany
  • kasztany
  • kryształy
  • mięso
  • miód

Błoto

Możemy spotkać tam drzewa, kamienie itp. W błocie możemy dodatkowo znaleźć marchewki.

Większość zwierząt w błocie jest wolniejsza. Wyjątkiem są:

  • króliki
  • świnie
  • krokodyle
  • hipopotamy
  • smoki
  • czarne smoki

Jezioro

Na jeziorze możemy spotkać wyspy, kaczki. Występują tu też lilie wodne oraz jajka.

Plaża

Plaża łączy ze sobą ląd i ocean. Jest pokryta żółtym piaskiem. Możemy tam zobaczyć zwierzęta zarówno wodne, jak i lądowe. Mamy spore szanse, żeby znaleźć mięso, gdyż jeśli wodne zwierzę wyjdzie na ląd, szybko traci wodę, aż umiera pozostawiając po sobie właśnie mięso.

Rzeka

Rzeka łączy dwa oceany. Możemy w niej spotkać jedzenie wodne i lądowe, które płynie z jej prądem. Niektórym zwierzakom trochę ciężko jest płynąć rzeką, gdyż porywa je prąd rzeczny.

Ocean

W oceanie pływają zazwyczaj wodne zwierzęta. Można spotkać tam wiry wodne ( do chowania ). Występują tam również kamienie i małe wyspy z piasku. Możemy spotkać takie jedzenie:

  • plankton
  • glony
  • muszle
  • rozgwiazdy
  • ślimaki ( NPC )

Wulkan

W okolicach wulkanu występują jeziora lawy, w których przesiadują smoki. Występuje tu także dużo ognistych tornad. Z łatwością znajdziemy tu także arbuzy. Możemy natrafić na duży kryształ. Jednak, jeśli nie jest się smokiem nie proponuje przebywać w pobliżu lawy, bo gracz może łatwo się spalić.

Arktyka

Jest pokryta śniegiem. Możemy tam spotkać zwierzęta arktyczne. Są tam także kule śniegowe i ośnieżone wzgórza. Występują tu też zimne oczka wodne i zamarznięte jeziora. Zwierzęta z Arktyki tracą wodę szybciej niż te lądowe. Możemy spotkać tu:

  • czerwone jagody
  • czarne jagody
  • żołędzie
  • bakłażany

Galeria

Bloto

Błoto

Bez tytułu-1528459696

Jeziora lawy i arbuzy

Jezioro-0

Jezioro

Lad

Ląd

Gg

Królik przy wulkanie

Arktyka

Arktyka

Palza

Plaża

T

Rzeka

Ocean-0

Krab w oceanie