FANDOM

Pingwin to trzecie arktyczne zwierzęcie w mope.io. jest on równowartością do świni i kraba.

TechnikalnieEdytuj

Pingwin :

  • Ulepsza się z Królika , Pstrąga i Zająca Polarnego jeśli ma 200 xp.
  • Ulepsza się na fokę , Kreta i Kalmara jeśli ma 450 xp.
  • Może jeść każde zwierzę miejsze niż on, i jagody, jeżyny, plankton i grzyby.
  • Może być zjedzony przez wszystkie zwierzęta wyższe od niego do Lwa i ich rownówartości
  • Może pływać dobrze w wodzie.
  • Podczas spaceru na lodzie, gracz może przytrzymać W, która pozwala pingwina do ślizgania się na lodzie, będzie on 1,7x szybszy.

WyglądEdytuj

Pingwin jest czarny, ma drugą połowę w kolorze białym. Ma płetwy, które są w kolorze czarnym, które pojawiają się na stronie pingwina. Posiada również pomarańczowy dziób.

StrategieEdytuj

Gracze mogą używać zdolności pingwina do ucieczki przed większymi zwierzętami, którzy cię gonią. Bądź ostrożny, że nie jesteś jedynym zwierzęciem, które może ślizgać się na lodzie, więc Foka może złapać cię, jeśli starasz się używać lodu do ucieczki. Można również korzystać z umiejętności żeby ścigać zdobycz, którzy wchodzą w pobliżu lodu. Najszybszy sposób na wyższy poziom jest przez łączeniem razem kilka stosów śniegu i jeść jeżyny. Można również szybko poprzez spożywanie 30 grzybów.

GaleriaEdytuj

DrobnostkiEdytuj

  • Pingwin to pierwszy ptak dodany w grze. >Pierwsze zwierzę ślizgające się po lodzie.
  • Jest to jedno z trzech zwierząt u których specjalna umiejętność nie musi się regenerować lecz musi być na lodzie aby jej użyć