FANDOM

Płasczka to 8 oceaniczne zwierzęcie w mope.io. jest ona równowartością do Geparda i Wilka

TechnikalnieEdytuj

Wygląd Edytuj

Płaszczka jest zabarwiona na zielono i dwuspadowo posiada dwa trójkątne płetwy z jaśniejszym odcieniem na końcówce, tym samym odcieniu jaśniejszym, określające oczy w kształcie jajka. Posiada 2 kły i smukły ogon. Coś, że wielu nowych graczy nie wiem o Płaszczce jest to, że jest w stanie stać się najmniejszym zwierzęciem w grze, gdyż traci on wystarczająco XP. Na Boże Narodzenie, Płaszczka ma duży kapelusz mikołaja nad jego oczami.

Strategia Edytuj

Najlepszym sposobem, aby wyrównać jak płaszczki jest zaszokowanie żółwiów i zjeść je. Wystarczy żółwie jedzenia nie będzie dostać się do następnego poziomu, więc trzeba zjeść kilka krzewów grzybów również.

Zdolność Szokowanie powinna być stosowana w większości sytuacji, albo do ucieczki przed predatorami, aby spróbować złapać kogoś, gdy są one zpowolnione lub celowo użyć obrażenia wykończyć osłabionego zwierzęcia. Należy jednak pamiętać, że zakres możliwości jest bardzo mały, więc brakuje to jest wspólne, więc staram się nie używać go zbyt pochopnie.

Drobnostki Edytuj

  • Płasczka została dodana w dniu 28 listopada 2016
  • Podczas uaktualniania nie jest literówka w którym "elektryczny" jest błędnie jako "eklektyczny".
  • Po wybraniu płaszczki na 7.9k jest błędnie jako "Stringray".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki