FANDOM

ULEPSZONO na OSIOŁA!
Naciśnij w żeby kopnąć każde zwierzę za tobą!

Osioł to 7 lądowe zwierzęcie w mope.io. jest on równowartością do Zebry , Żołwia i Woła Piżmowego.

TechnikalnieEdytuj

  • Ulepsza się z Jelenia , Meduzy i Renifera jeśli ma 4.2k xp
  • Ulepsza się na Geparda , Płaszczkę i Wilka jeśli ma 7.9k xp
  • Może chować się w Jaskiniach i wirach.
  • Może jeść każde zwierzę miejsze niż on, i jagody, jeżyny, plankton , gruszki , lilie , czerwone grzyby , krzak grybów i grzyby.
  • Może być zjedzony przez większe zwierzęta
  • Może kopnąć każde zwierzęcie które jest za tobą jeżeli klawisz w jest naciśnięty.
  • Jeśli dotkniesz kopu osioła to powie: BAM! zostałeś kopnięty przez osioła!

WyglądEdytuj

Jest brązowy z dwoma uszami na górze. Ma pysk z czarnymi nozdrzami i trochę włosów na wierzchu.

StrategieEdytuj

Użyj swoje umiejętności na swoją korzyść. Jeśli jakieś predatorzy są zbyt blisko, kop je z powrotem. Również używaj przeciwko tym którzy chcą ógrysć twój ogon. Wykwalifikowani graczy, którzy chcą niektórzy szybkie exp może kopać i gryźć predatora ogonem. Ponadto, w zabawny sposób, by trollować; kiedy widzisz zwierzę, które jest ścigany przez jej predatora, po prostu kop go i będzie odbijać i będzie zjedzone przez jego predatora. Można również kopać predatora na jego zdobycz też! Nie być agresywny, choć nie możeź kopać wszystkiego.

GaleriaEdytuj

DrobnostkiEdytuj

  • Został on dodany w 20 styczniu 2017 wraz z Mamutem, gruszkami i jeżynami
  • W ostatnich aktualizacjach, gdy takie stosowanie osła jej umiejętności mogły spowolnić do 8 sekund.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki