FANDOM

Mysz jest pierwszym zwierzęciem lądowym w mope.io.

Mysz jest jednym z zwierząt w Mope.io .

Mysz jest pierwszym zwierzęciem, które odradza się podczas uruchamiania gry w biomie lądowym. Mysz może być spożywana przez króliki,świnie,krety i jelenie.Wymaga 50 expa,aby wyrównać do królika.Jedzenie jagód zapewni Ci doświadczenie. Mysz nie ma specjalnych i pasywnych umiejętności.

Co możesz zjeść ,a czego nie możesz zjeść?

Wiele czerwonych jagód- Czerwona bańka otoczona cienką zieloną linią. Można je znaleźć w pobliżu krzaka jagodowego,który jest dużym czerwonym kółkiem stale produkującym jagody.

Woda- Niebieska bańka otoczona cienką zieloną linią. Można ją znaleźć w pobliżu źródła wody,którym jest duże niebieskie kółko stale wytwarzające wodę.

Inne produkty spożywcze- NIE dotykaj ich podczas przenoszenia. Nie zatruwają cię,ale powodują,że poruszasz się bardzo powoli,kiedy próbujesz się ruszyć,ponieważ uniemożliwiają ci poruszanie się do przodu. Nie powinieneś zbliżać się do pokarmów znalezionych na drzewach,takich jak banany,ponieważ nie możesz ich dosięgnąć.

Uwaga: Wodę można również znaleźć w jeziorach,które są dużymi niebieskimi obszarami z pływającymi wokoło poduszkami lilii.Poprostu poruszasz się po wodzie,aby zarobić wodę. Jednak w jeziorach mysz i kilka innych zwierząt poruszają się powoli,powodując, że zwierzęta wodne łatwo cię złapią.

Rozgrywka:

Grając jak mysz: Uważaj,bo nie masz umiejętności. Znajdź krzak jagody z jagodami dookoła niego i zjedz wszystkie jagody.Bądź zmęczony krzewami jagodowymi z niewielką ilością jagód,ponieważ oznacza to drapieżnika (lub coś innego...) Upewnij się,że w pobliżu znajduje się punk wodny,więc możesz pić wodę,jeśli masz jej mało:) Unikaj błota. (Wskazówka: Czerwone plamki na minimapce to krzaki jagodowe,a małe niebieskie plamki to zbiornik z wodą:)

Granie przeciwko myszy:

  • Królik:Sprawdź,czy możesz zwabić mysz w błoto.Uważaj jednak na Świnie.
  • Świnka:Sprawdź,czy możesz zwabić mysz w błoto.
  • Krecik: Kopnij pod wzgórzem,a kiedy mysz się pojawi,wyskocz i zjedz ją.
  • Gołąbek:Spróbuj za pomocą myszki.

Historia:

  • Pierwsze wydanie:
    32px-Mouse
    Dodano:
  • 29 października:
    32px-Mouse-2
    Nowa skórka:
  • Świąteczna moim zdaniem najsłodsza i najlepsza skórka w grudniu:
    Wintermouse

Technicznie

Myszka mope.io'wa

Wygląd

Mysz jest szara, ma półokrągłe uszy w ciemniejszym odcieniu, pyszczek zakończony okrągłym, szaro-beżowym noskiem oraz ogonek w tym samym kolorze.

Strategia

  • Pierwszą rzeczą, jaką powinieneś zrobić to znaleźć krzew czerwonych jagód. Najlepiej, aby w pobliżu była jakaś kryjówka, abyś mógł schować się w razie potrzeby. Aby stać się kolejnym zwierzęciem, potrzebujesz ok. 50 jagód. Zjedz więc wszystkie z krzewu, a jeśli zabraknie, poczekaj na nowe lub znajdź kolejny krzew.
  • Jeśli uciekasz przed drapieżnikiem, używaj swojego rozmiaru, aby przeciskać się przez wąskie szczeliny. Pamiętaj jednak, że niektóre zwierzęta mogą nad przeszkodą przelecieć, podkopać się pod nią, lub podobnie jak ty - przecisnąć się.

Drobnostki

  • Wygląd myszy był zmieniany 3 razy.
  • Mysz jest jednym z pierwszych zwierząt w grze
  • Mysz jest logiem strony mope.io
  • Podczas ładowania strony możemy zobaczyć komunikat łączenie oraz obracającą się mysz.
    Mouse-0

    Zimowa skórka myszy

    Mouse2

    Wygląd myszy po włączeniu opcji NO ANIMAL IMAGES