FANDOM

ULEPSZONO na MORSA!
Możesz slizgać się na lodzie! (przyciśnij W!) + możesz wspinać się na wzgórza (kamienie też!)

Mors to 10 arktyczne zwierzęcie w mope.io. Jest on równowartością do Niedźwiedzia i Ryby Miecz.

Technikalnie

  • Ulepsza się z Lwa , Goryla , Rozdymki i Śnieżnego leoparda jeśli ma 28.5k xp.
  • Ulepsza się na Krokodyla , Ośmiornice i Niedźwiedzia Polarnego jeśli ma 54k xp.
  • Może ślizgać się na lodzie i wspinać się na wsgórza i kamienie.
  • Może być zjedzony przez wszystkie większe zwierzęta.
  • Może chować się w wirach i jaskiniach.
  • Może jeść jagody, Plankton, Grzyb, lilie, krzewy grzybów, lisy, krety, jelenie, zebry, gepardy, lwy, osioły , goryle i ich równowartości.

Wygląd

Mors ma okrągłe brązowe ciało z dwoma ramionami bocznymi i V w kształcie ogona. Posiada również dwa nozdrza z przodu jej twarz i dwa długie kły.

Strategia

Używać umiejętności na wspinanie skał na swoją korzyść, i staraj się pozostać blisko oceanu (nie idź na ląd). Jeśli jesteś atakowany przez każdego zwierzęcia z możliwością stunowania / Odrzut, znaleźć najbliższy otwór ukrycia i dostać się tam! Zazwyczaj, jeśli pobyt tam na tyle długo, prawdopodobnie zostawiają cię w spokoju, zwłaszcza jeśli są one poza ich biomu lub w pobliżu szczytu łańcucha pokarmowego. Jeśli jesteś atakowany przez zwierzę bez ogłuszania zdolności, lub jeśli są prowadzone na lądzie, bez nadziei na ucieczkę, spróbuj iść do jeziora, znaleźć skałę i pozostanie na nim, bez względu na to, jak długo czeka na próbuje Cię strącić.

Galeria

Drobnostki

  • Mors został dodany w 26 grudniu wraz z resztą arktycznych zwierząt z wyjątkiem Rosomaka i Mamuta