FANDOM

ULEPSZONO na GEPARDA!
Naciśnij w żeby mieć zwiększenie prędkości! (Co 8 sekund)!

Gepard to ósme lądowe zwierzęcie w mope.io. jest on równowartością do Płaszczki i Wilka

TechnikalnieEdytuj

Wygląd Edytuj

Gepard ma blado złoty kolor, 20 ciemniejszych plam na grzbiecie , uszy i jasny i ciemny złoty kolor na ogonie Inaczej niż w prawdziwym życiu, gepard rozwija się znacznie większy niż lew.

Strategia Edytuj

Gepardy, jak jelenie, są szybsze niż normalnie na lądzie. Można użyć zwiększenie prędkości żeby łatwo uciec przed predatorami. Należy uważać, aby nie krzywej wokół czegoś, takich jak wzgórza, bo to może dać swojemu predatorowi okazję do ataku! Jeśli masz prostą drogę, którą można wykonać, aby uciec od predatora, powinno być w porządku i jest w stanie stracić predatora lub wskoczyć do dziury ukrycia szybko.

Twoja zwiększona prędkość daje również przewagę w polowaniu i goni zdobycz; upewnij się, aby korzystać z zwiększenie prędkości, gdy są one uruchomione w linii prostej.

Upewnij się, aby strzec swój ogon dobrze; to znacznie dłużej niż w przypadku większości innych zwierząt, a tym samym bardziej podatne na ugryziony przez potencjalną zdobycz.

GaleriaEdytuj

Drobnostki Edytuj

  • Jest to pierwsze zwierzę które zostało dodane w aktualizacji, która nie dodała wiele Zwierzęć.
  • Został dodany w aktualizacji 12 października 2016.
  • To wcześniej przeniesieni do krokodyla na 37k XP.
  • Przed niedawnej aktualizacji prędkości geparda, jego komunikat uaktualnienia przeczytano: Jesteś bardzo szybki - Chodźmy ścigać kogoś ...!
  • Wcześniej nie mógł jeść czerwonych jagód lub lilj
  • Przed teleportacja była dostępna, było dużo Gepardów w Oceanie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki