FANDOM

Technicznie

Feniks :

Wygląd

Gdyby usunąć mu skrzydła i fantazyjny ogon, feniks wyglądałby jak pomarańczowe koło z ogonem i dziobem. Skrzydła mają jednak wzory, które wyglądają jak ogień ogon ma naklejkę z płomieniem dla dodatkowej dekoracji. Jego skrzydła i ogon również mają efekt falowania, aby sprawić wrażenie, jakby były wykonane z ognia.

Umiejętności

Potrafi strzelać ognistymi tornadami.

Strategia

  • Kiedy jesteś Feniksem, lepiej nie wchodź na wulkan, ponieważ wiele Ognistych Tornad cię spali. Zamiast tego udaj się na poszukiwanie zdobyczy i wykorzystaj swoją prędkość, by złapać swoją zdobycz. Kiedy trafisz swoją ofiarę, zostaje podpalona, więc pomoże to ci ją zabić. Jeśli ogień ją zabije, złap mięso, zanim ktokolwiek zdąży.
  • Unikaj smoków. Mogą cię spalić, podczas gdy twoje ogniste tornado nie będzie w stanie ich zabić. Jeśli zobaczysz smoka, uciekaj tak szybko jak to możliwe i unikaj wchodzenia do wody, ponieważ woda spowolni cię.
  • Ponieważ Czarne Smoki też mogą zostać spalone przez tornada ognia, strzelać do nich ognistym tornadem i uciekać. W lawie jest wiele ognistych tornad, więc Czarny Smok prawdopodobnie zginie w mniej niż 10 minut. Kiedy zobaczysz Czarnego Smoka o niskim stanie zdrowia, strzel w niego ogniste tornado i miej nadzieję, że to zabije.

Galeria

The Phoenix