FANDOM

Boa dusiciel jest drugim wężem, oraz 13 zwierzakiem w mope.io.

Technicznie Edytuj

  • Ulepsza się z rekina, nosorożca, kobry lub rosmaka gdy ma 250K XP
  • Przemieni się w słonia, pająka giganta, wieloryba lub mamuta gdy osiągnie 500K XP
  • Jest równowartością hipopotama, orki i tygrysa szablozębnego
  • Potrafi przyciągać i dusić zwierzęta

Wygląd Edytuj

Boa Dusiciel to jasnobrązowy, zwinięty wąż. Ma wystający, rozwidlony, czerwony język i małe nozdrza. Ma również czarną linię prostą powyżej oczu i dwie ciągnące się od oczu w kierunku nozdrzy.

Strategia Edytuj

  • Świetnym sposobem jest trzymanie się brzegu morskiego ukrywając się w dziurze, i czekanie na przybycie rekina lub ośmiornicy, a następnie wyrwanie go na ziemię i uduszenie! Brzmi nieźle. Jeśli używasz tej strategii, zwróć uwagę, że Boa Dusiciel bardzo wolno pływa.
  • Uważaj na gigantyczne pająki, ponieważ mogą one łatwo uwięzić cię w sieci i szybko zjeść. Bądź uważny, przypatruj się sieciom, ponieważ jest to znak, że pająk jest blisko Ciebie. Nie próbuj go ugryźć, bo może wystrzelić w ciebie pajęczynę lub szybko obrócić się i zaatakować. Jeśli pająk cię ściga, udaj się do najbliższego miejsca błota i uciekaj, ponieważ on jest wolny w błocie.
  • Próbuj zabijać tylko wtedy, gdy drapieżniki mają NISKIE zdrowie.
  • Ponieważ większość zwierząt może schować się w krzakach, znajdź idealny krzew do ukrycia się. Również jeziora są jednym z najlepszych miejsc do ukrycia, ponieważ możesz nurkować. Nikt cię nie zobaczy, a jeśli zobaczysz zdobycz, poczekaj, aż zbliży się do kryjówki i ZRÓB TO! A jeśli ci się nie uda, spróbuj to zrobić w innych miejscach.

Galeria Edytuj

BoaConstrictor
BoaConstrictor2