FANDOM

Żyrafa jest równowartością do geparda.

Potrafi kopać przodem kilka razy (do walki, nie do wykopywania jedzenia).

☀Żyrafa

Żyrafa Żyrafa Zdolności pasywne: zdolności specjalne: Unknown / None Stomp Aktualizacje w: Evolves at: 7,9K 15K Można jeść: Można je spożywać: Woda, grzyby, świnie, lisy, jelenie, krety, zebry, banany, wodorosty, jeżyny, gruszki, rozgwiazdy, ślimaki, kelp Wszystkie zwierzęta nad tym Poprzednie Animal: Next Animal: Zebra / Osioł / Żółw / Muskox LionGorilla / Pufferfish / Snowleopard Można ukryć: Odpowiednik: Caves Cheetah / Stingray / Wolf Wydany na: Poziom: listopad 2 8 ULEPSZONO do żyrafy! Żyrafy głażą każdego, kto wchodzi im w drogę! Żyrafa to ósme zwierzę, które jest odpowiednikiem Geparda, Stingraya lub Wilka. Został wydany 2 listopada aktualizacji. Techniczny Żyrafa: Ulepszenia z Osła, Zebry, Muskox i Turtle przy 7,9K XP Ulepszenia do Lion, Goryla, Snow Leopard i Pufferfish przy 15K XP Naciśnij W, aby tupnąć nogami na swoim froncie, ale trudno jest celować! Można jeść świnie, lisy, jelenie, krety, zebry, grzyby, jagody, krzewy grzybowe, krople wody, jeżyny, gruszki, rozgwiazdy, ślimaki i kelp. Może być zjedzony przez wszystko ponad nim Ma zdolność stomp. Ma pewne cechy charakterystyczne dla Osła i Słonia, ale kopie do przodu zamiast do tyłu i zamiast mieć tułów, kopie, ale słabiej. Będzie tupnąć 4 razy, ale możesz zakończyć łańcuch stomp wcześnie, naciskając ponownie przycisk zdolności. Podczas tupania twoja prędkość ruchu jest spowolniona. Wygląd Edytuj Żyrafa to żółte zwierzę z wieloma brązowymi detalami, 2 uszami po każdej stronie głowy, 2 nozdrzami i ogonem. Strategia Kopnij na swoim froncie z 4 kopnięciami, które w końcu się wydarzą, gdy wykonasz Stomp; ale strzeż się! Jego zdolność jest bardzo trudna do Celowania! Kiedy zagrożony przez drapieżnika odwróć się, kopnij go dwa do trzech razy i szybko uciekaj w kryjówkę!

Zebry są twoim najlepszym wyborem. Użyj swojego tupu za nimi, żeby nie mogli kopnąć, a potem je zjeść. Ale uważaj na Tygrysy i Orły, są one znacznie silniejsze i potrafią silnie zabić żyrafę

Galeria Edytuj

Galeria Edytuj

Żyrafa przezroczysta
Żyrafa 2
Żyrafa